Roots Health Clinic

Po, St, Pá : 8:00-14:00
    Ut, Čt : 14:00-19:00

Po – Čt: 08:00-19:00 / Pá : 08:00-14:00

Muž sedící v koženém křesle.

Bolesti hlavy a migrény jsou signály vašeho těla, které si žádá o pomoc. Poslouchejte je, dokud nezačne křičet..

Velice často přijímáme bolesti hlavy a migrény jako běžnou součást našeho života. Ve skutečnosti, 57% mužů a 76% žen postihne bolest hlavy alespoň jednou za měsíc. Tento nepříjemný symptom našeho těla můžeme pociťovat v mnoha podobách od pouhé únavy po “ Zamkněte mě v černém pokoji!“.

Bolesti v hlavě mohou vycházet z různých zdrojů :

– Migrény (spojené s naším zrakem, zažívacími problémy, čelisti….)
    – (pnoucí) Bolesti hlavy ze svalu okolo krční páteře a čelisti
    – Cluster Headaches („sebevražedné bolesti hlavy“)
    – Bolesti hlavy z medikace (z léku a nevhodných doplňků stravy)
    – Bolesti hlavy z kloubu a nervu v oblasti krční páteře

A další…

V Roots máme mnohaleté zkušenosti s pomocí klientům pochopit, jaké jsou jejich spouštěče bolestí hlavy a na základě toho nabídnout bezpečnou, neinvazivní, přirozenou a jednoduše aplikovatelnou metodu terapie s doporučeními jak jim předcházet.

Terapie pro bolesti hlavy a migrény v Praze

Pro více informací týkajících se terapie pro bolesti hlavy nás kontaktujte na +420 733 304 524‬

Zavřít / Close